MyDoctor Egészségprogram

A MyDoctor Egészségprogram egy, a magyar piacon egyedülálló magánegészségügyi szolgáltatás csomag. A szűrő- és betegellátó programban pontosan felmérjük, megállapítjuk és körül határoljuk pácienseink egészségügyi rizikófaktorait. Az alapos laboratóriumi és szakorvosi vizsgálat eredményeit összevetve és értékelve személyre szabva szervezzük és támogatjuk az egészségmegőrzés vagy gyógyulás folyamatát.

Mitől különleges a MyDoctor Egészségprogram?

  • Személyre szabott kockázati térkép
  • Korlátlan orvosi konzultáció
  • Korlátlan szakorvosi vizsgálatszervezés
  • Teljes körű páciens menedzsment
  • Mesterséges intelligencia által monitorozott leletek
  • Személyes ügyfélportál

Kinek ajánljuk?

  • Mindazoknak, akik tudatosan szeretnék óvni saját maguk és családjuk egészségét, és a már kialakult, esetlegesen komoly betegségek kezelésével szemben az egészségmegőrzésen alapuló magánegészségügyi ellátást részesítik előnyben.
  • A MyDoctor Egészségprogram vállalatok számára is tökéletes megoldást jelenthet munkavállalóik megtartása, valamint elégedettségük és motivációjuk növelése érdekében.

Laboratóriumi mintavétel

Olyan komplex laborszolgáltatás, melynek az informatikai elemei és a működtetési elemei is biztosítják, hogy egy laboratóriumi mintavételi hely működtetése valósuljon meg akár úgy, hogy a működtetést részben a Megbízó biztosítja, de akár úgy is, hogy a szolgáltatást teljes egészében az Egészségkártya Medical Kft. látja el.

Szolgáltatásaink előnyei

  • Szabályozottá válik a működés
  • Tervezhető páciens megjelenés
  • Csökkenthető a várakozási idő
  • Növelhető a betegelégedettség
  • Költséghatékony működtetés
  • Optimalizálható a napi mintavételi szám
  • Csökkenthető a finanszírozási esetszám túllépése
  • Növelhető a finanszírozás alapjául szolgáló pont-forint érték

Referencia

Szolnok-Szandaszőlős és Szolnok Széchenyi körút 129. szám alatti mintavételi helyeken egészségügyi szolgáltatást végzünk, amely magába foglalja mind a vérminta mind a vizeletminta vételét. Betegellátásunk menete előjegyzési rendszer alapján történik, melyet telefonos ügyfélszolgálaton keresztül biztosítunk. Kiemelt figyelmet fordítunk a pácienseink személyes és egészségügyi adatainak hatályos jogszabályok szerint történő kezelésére.

Laboratóriumi mintavétel

Olyan komplex laborszolgáltatás, melynek az informatikai elemei és a működtetési elemei is biztosítják, hogy egy laboratóriumi mintavételi helyek működtetése valósuljon meg akár úgy, hogy a működtetést részben a Megbízó biztosítja, de akár úgy is, hogy a szolgáltatást teljes egészében az Egészségkártya Medical Kft. látja el.

Szolgáltatásaink előnyei

  • Szabályozottá válik a működés
  • Tervezhető páciens megjelenés
  • Csökkenthető a várakozási idő
  • Növelhető a betegelégedettség
  • Költséghatékony működtetés
  • Optimalizálható a napi mintavételi szám
  • Csökkenthető a finanszírozási esetszám túllépése
  • Növelhető a finanszírozás alapjául szolgáló pont-forint érték

Referencia

Szolnok-Szandaszőlős külső mintavételi helyen, mintavételi egészségügyi szolgáltatást végzünk, amely mind a vérminta mind a vizeletminta vételét foglalja magába. Betegellátásunk menete előjegyzési rendszer alapján történik, melyet telefonos ügyfélszolgálaton keresztül biztosítunk. Kiemelt figyelmet fordítunk a pácienseink személyes és egészségügyi adatainak hatályos jogszabályok szerint történő kezelésére.

Telemedicina

A beteglátogatások számának csökkenése, az egészségügyi ellátás minőségének javítása az ellátórendszer működési adatainak egységes, minél megbízhatóbb továbbítása és feldolgozása a Telemedicina szolgáltatásoknak segítségével valósulhat meg.

A távgyógyászat nemzetközi szinten is elismert előnyei

  • orvos-beteg találkozások számának csökkentése, ezen keresztül a hatékonyság növelése,
  • humánerőforrás problémák csökkentése,
  • betegségek, vészhelyzetek korai felismerése,
  • folyamatos monitorozás révén állapotrosszabbodások megelőzése, hatékony kezelése.

A Magzatmentő program 2015-óta működik. Ezzel, az otthon elvégezhető vizsgálattal időben kiszűrhetők a méhen belüli magzati veszélyállapotok.

Magzatmentő

Kapcsolat


EGÉSZSÉGKÁRTYA KFT.

Egészségkártya Medical Korlátolt Felelősségű Társaság
Ügyvezető: Deme Mónika

ELÉRHETŐSÉGEK:
E-mail:ugyfelszolgalat@egeszsegkartyamedical.hu

MyDoctor Egészségprogram: +36 30 812 7518
Laboratóriumi mintavétel: +36 30 234 0750
Telemedicina: +36 20 204 9475

1036 Budapest, Lajos utca 48-66. A. ép. 1. em.

Adószám: 24866615-2-41
E-Health Innovációs Klaszter tagja
Nyilvántartásba vette: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Cégjegyzékszám: 01-09-186671

Egészségkártya intézményi dolgozóknak:

A dolgozó egészségkártya rendszerünk egyedülálló megoldás, mellyel átláthatóvá válik a dolgozók tevékenysége és fizikai jelenléte.  Minden munkavállaló számára létrehozásra kerül egy virtuális profil a rendszerben, vagyis egy felhasználói fiók, amelybe a saját felhasználónevével, illetve az általa megadott jelszóval tud bejelentkezni. Minden felhasználói fiókhoz hozzárendelésre kerül egy darab fizikai kártya, amelynek használatára kizárólag az a munkavállaló jogosult, akinek a felhasználó fiókjához hozzá lett rendelve a megfelelő jogosultságok beállításával, így elkerülve az esetleges visszaéléseket.

A rendszer használatával lehetővé válik:

  • be-/kilépési pontok meghatározása,
  • munkaidő nyomon követése,
  • dokumentumtár

Egészségkártya intézményeknek

Az intézményi egészségkártya rendszerrel számos menedzsment feladat könnyebbé válik. A teljes infastruktúránk használatával az időpontfoglalás és az ellátás során keletkezett dokumentumok menedzsmentje egy helyen történik, bármikor visszanézhető és módosítható.

Lehetőség nyílik: 

Időpontfoglalási rendszer üzemeltetésére az intézménytől függetlenül.

A rendszer használatával a dolgozók munkaideje, szabadságuk nyilvántartása, be-/kilépési időpontok és helyszínek kezelésére van lehetőség. A parkolási rendszer integrációjával automatizált működést és könnyitett fizetési rendszert nyújtunk.

EGÉSZSÉGKÁRTYA és a foglalkozás-egészségügy

Az alkalmazás monitorozza a munkavállalók munkaalkalmasságát, értesíti a munkáltatót az érvényes alkalmasság lejárata előtt, menedzseli a beutalás és időpontfoglalás folyamatait, valamint az orvost is segíti a rendelési idők optimális feltöltésében, a vizsgálatok szervezésében. Elősegíti a keletkező dokumentumok elektronikus tárolását, visszakereshetőségét.
A platform használata:

  • papírmentes
  • korszerű
  • költséghatékony
  • a folyamat minden érintettje számára egyidejűleg hozzáférhető

VIDEÓ MEGTEKINTÉSE

Hogyan tud csatlakozni a rendszerhez?

  • A csatlakozás regisztrációhoz kötött, amelyet elvégezhet online a „Regisztráció” menüpontban vagy az Egészségkártya regisztrációs pontokon (elsősorban partner intézményekben). Mindkét esetben a regisztráció akkor válik teljes körűvé, amikor az igénylő hitelt érdemlően igazolta adatai hitelességét a személyi igazolvány, a lakcímkártya és a TAJ kártya bemutatásával.
  • Az Egészségkártya rendszere az Ön által megadott felhasználónévvel és jelszó megadásával hozzáférhető.

Regisztrációval kapcsolatos kérdését felteheti a regisztrációs pontokon, illetve érdeklődhet telefonos ügyfélszolgálatunkon munkanapokon 7:00 és 15:30 között a 06-21-383 2200 telefonszámon.

Jelen tájékoztatás nem teljes körű, a változtatás jogát fenntartjuk, kérjük további információért érdeklődjön telefonos ügyfélszolgálatunkon!

Partner intézmények:

Bajcsy-Zsilinszky Kórház és Rendelőintézet
1106 Budapest, Maglódi út 89-91.

Belváros-Lipótváros Egészségügyi Szolgálat (BLESZ)
1051 Budapest, Hercegprímás utca 14-16.

MÁV Kórház és Rendelőintézet
5000 Szolnok, Verseghy Ferenc út 6-8.

Jász-Nagykun-Szolnok megyei Hetényi Géza Kórház és Rendelőintézet
kihelyezett mintavételi hely
5008 Szolnok, Munkácsy Mihály utca 26.

Jász-Nagykun-Szolnok megyei Hetényi Géza Kórház és Rendelőintézet
kihelyezett mintavételi hely
5000 Szolnok, Széchenyi körút 129.

Mi az egészségkártya?

Gyakori probléma, hogy a páciensek egészségügyi ellátása során keletkezett intézményi záródokumentumok (zárójelentés, lelet, ambulánslap) szükség esetén nem állnak rendelkezésre, és azok pótlása időigényes és költséges. Az Egészségkártya használatával a kórházi és szakrendelői ellátásban részesült személyeknek lehetősége nyílik arra, hogy a velük kapcsolatosan keletkezett intézményi záródokumentumokhoz és leletekhez egy zárt és biztonságos internetkapcsolaton keresztül hozzáférjenek szerződött partnerintézményeinknél. Emellett egy olyan internetes felületet biztosít, melyen keresztül a már szerződött partnereinknél egyes szakrendelésekre előjegyzést is tud készíteni.

Mire tudja használni az Egészségkártyát?

  • Előfordulhat, hogy az intézményi záródokumentumok, vizsgálati eredmények szükség esetén nem állnak rendelkezésünkre, és azok pótlása időigényes és költséges. Ez egyszerűen kiküszöbölhető az Egészségkártya regisztrációval.
  • A páciensnek nem szükséges visszamenni az intézménybe a laborvizsgálati eredményekért, hiszen online otthon is megtekinthetők a rendszeren keresztül a regisztrációt követően.
  • Bárhol, bármikor hozzáférhet a szerződött egészségügyi szolgáltatóknál keletkezett zárójelentésekhez, vizsgálati eredményekhez, ambuláns lapokhoz.
  • Megoszthatja dokumentumait háziorvosával, kezelőorvosával.
  • Közvetlenül előjegyzést tud kérni a portálunkon keresztül arra a szakrendelésre, mintavételre, amelyet a szerződött egészségügyi szolgáltató a páciensek számára nyilvánossá tesz.
  • További lehetőségként adódik a rendszerben telemedicinális szolgáltatások igénybevétele, amikor az intézmény felkeresése nélkül lehetőség van távdiagnosztizálásra bizonyos esetekben (pl. NST-CTG magzati monitorozásra), vagy orvosi konzultációra.